DĚKUJEME A ŠÁTEČEK | Částečně kontroverzní politik kterého do čela Ministerstva dopravy jmenoval Jiří Rusnok, mizí stejně tak rychle, jak se na dopravě záhadně objevil. Za svojí čtyřměsíční misi ve zmíněném resortu dokázal věci přímo neuvěřitelné. Z osobních pohnutek nechal vyhodit top manažera Českých drah, ale také kompletně celé představenstvo a dozorčí radu, do kterých pak dosazoval narychlo telefonem sehnané kamarády a kamarády kamarádů.

Takto nějak si Zdeněk Žák představoval kormidlování resortu dopravy. Ouha. Víkendové volby tohoto „odborníka“ na vše, jen ne na službu státu potápějí do propadliště dějin stále hlouběji. Nemá smysl vyjmenovat všechny prapodivné kroky tohoto bojovníka za právo a daně obyčejného občana, Žák předně sázel na prospěch sobě vlastnímu.

Když se nakonec ukázalo, že nově jmenovaný taky „odborník“ Dalibor Zelený, který přišel na místo za podivných okolností odvolaného šéfa drah Petra Žaludy, dosáhne na stejný plat a odměny za které byl právě Žaluda kritizován, nutnost v šetření tak náhle pootočila kormidlem do zcela jiných směrů.

Trapné popisování událostí v den odvolávání jednotlivých členů dozorčí rady a představenstva, kdy Žák na chodbě Ministerstva dopravy telefonem obvolával „volné“ duše pro obsazení postů v obou dozorových orgánech, nemá smysl dále rozebírat.

I tak, se ale Zdeněk Žák zapsal z historického hlediska za velice kontroverzního ministra dopravy. Závěrem snad nutno dodat, že tento člověk kandidoval za stranu SPOZ. Strana, která nedosáhla ani na pětiprocentní hranici nutné pro vstup do Poslanecké sněmovny. Nedávno se Zdeněk Žák ještě proslavil svým výrokem, že vlaky mimo ranní a odpolední špičku budou pro širokou veřejnost zdarma.

Populistická gesta tohoto mesiáše za boj o právo, pořádek a spravedlnost za dopravu – zanechávají tak hořkou pachuť po jeho působení na MD.

{snippet 101}

{snippet 120}

Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments