Já si také myslím, že Blog je vhodnou variantou pro všechny, kteří mají potřebu něco sdělit. Sice jsem spiše zastáncem otevřené diskuze na diskuzních fórech, ale i toto je cesta, jak se dostat k některým informacím. Pokud jde o to, co zde píše Administrátor tohoto portálu, spor mezi RJ a ČD bude nekonečnou nití na jehlu všech lidí, kteří mají tendence a potřeby neustále vychvalovat někoho, kdo jednoznačně udělá cokoliv, co by Českým dráhám zmařilo nákup jednotek RailJet z od Siemense.

Tak nějak už Jančury mám také plné zuby, proto bych spíše zvolil kritickou sekci jen pro RegioJet, neboť tady zachvilku poteče tolik krve, co tehdy v Brně u Semilasa Laughing

Pokud budu psát nějaký blog, chci mít záruku, že mi sem nebude chodit dělat mravní školení z vědomostí Jan Sůra. Nemám sice řádnou zášť pro jeho práci, ale ve dvou posledních článcích na iDNES, ze sebe zase udělal pitomce. Já tak nějak nechápu, kde se v něm bere tolik odvahy, aby tvrdil, že např. České dráhy jsou ve větší ztrátě na vlacích mezi Prahou a Ostravou, než např. RegioJet s majitelem mediálné proslulého Radima Jančury?! Ono tak nějak pan Sůra vyprůměroval obsazenost ČD alias RJ, jenže už trochu opomenul, že ČD provozují několik stovek vlaků denně v celé zemi.

Takže pokud si Administrátor přeje, aby zde nebyl rozkol mezi „CML“ Centrálním mozkem lidstva, co se dopravy týče – tedy Jenem Sůrou, a tedy i početným čtenářstvem tohoto portálu, je třeba zajistit jistou gramotnost v dodržování nějakého kodexu. Já se rozhodně se Sůrou handrkovat nehodlám. Tento člověk si nevidí na špičku nosu, a také ze sebe dělá odborníka, kterým tedy vůbec není.

SOUVISLOSTI  Jak udělat z lidí hlupáky ale zachovat si rovnou páteř

Marwin

PS: Jan Sůra je pro společnost a iDNES stejně tak potřebný, jakým byl Zoologista Fejk jako ombudsman za České dráhy…

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here