Pokud někdo není pružný, nemůže očekávat zisk. O firmě ACME lze pružnost násobit hned několikrát. Firma je jako oko do světa železničních dopravců – polkud to tak lze nazvat. Proč? Jakmile se v železničním oboru nákladních, a méně již osobních přeprav, objeví nová firma s vlastním schématem uspořádání polepů (samolepy) a loga, ACME do týdne výrobí věrnou kopii.

Tak to k té očividné pružnosti. ACME platí na trhu spíše za pozici slabšího hráče, každopádně modely vyrábí v neomezených sériích a bez limitních termínů, jak jsme ostatně zvyknutí od firem Roco nebo BRAWA a Fleischmann. Dnes si ukážeme novinky ACME ve třídě eletrických lokomotiv Siemens / Bombardier v cooper schématu provedení laku a loga.

Je známo, že v síti DB (Deutsche Bahn), provozuje železniční nákladní dopravu více jak 89 subjektů s vlastními hnacími lokomotivami jak závislé, tak nezávislé trakce. To stejné platí o Belgii, Nizozemí nebo Švýcarsku. Autor článku chce tedy touto cestou prezentovat schopnost firmy ACME, jak lze reagovat na jinak velice pružný a nestabilně – nestálý trh s modely železničními.

Následující fotografie jsou toho jasným dokladem faktu, jak na „značkových“ modelech s hračkovou kvalitou provedení lze budova image velice úspěšné značky ACME. Firmu ACME známe již z několika předchozích projektů, zejména pak produkce osobních vozů Českých drah, a SETů Vindobona nebo Jóže Plečník.

Ovšem o výše jmenovaném „hračkovém“ modelu zde nemůže být ani řeč. ACME dopiloval kvalitu do potřebných kritérií, a nejspíš i vyslyšel celkem hlasitou kritiku kvality a provedení svých modelů od modelářů z celé Evropy?! Ať je to tak, případně v tom bude jiná vyšší moc, každopádně tato firma začíná pomalu dupat na paty velkým hráčům.

SOUVISLOSTI  Patinovaný Fal firmy Roco, hrůza která neurazí

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here