Pokud někdo není pružný, nemůže očekávat zisk. O firmě ACME lze pružnost násobit hned několikrát. Firma je jako oko do světa železničních dopravců – polkud to tak lze nazvat. Proč? Jakmile se v železničním oboru nákladních, a méně již osobních přeprav, objeví nová firma s vlastním schématem uspořádání polepů (samolepy) a loga, ACME do týdne výrobí věrnou kopii.
Tak to k té očividné pružnosti. ACME platí na trhu spíše za pozici slabšího hráče, každopádně modely vyrábí v neomezených sériích a bez limitních termínů, jak jsme ostatně zvyknutí od firem Roco nebo BRAWA a Fleischmann. Dnes si ukážeme novinky ACME ve třídě eletrických lokomotiv Siemens / Bombardier v cooper schématu provedení laku a loga.
Je známo, že v síti DB (Deutsche Bahn), provozuje železniční nákladní dopravu více jak 89 subjektů s vlastními hnacími lokomotivami jak závislé, tak nezávislé trakce. To stejné platí o Belgii, Nizozemí nebo Švýcarsku. Autor článku chce tedy touto cestou prezentovat schopnost firmy ACME, jak lze reagovat na jinak velice pružný a nestabilně – nestálý trh s modely železničními.
Následující fotografie jsou toho jasným dokladem faktu, jak na „značkových“ modelech s hračkovou kvalitou provedení lze budova image velice úspěšné značky ACME. Firmu ACME známe již z několika předchozích projektů, zejména pak produkce osobních vozů Českých drah, a SETů Vindobona nebo Jóže Plečník.
Ovšem o výše jmenovaném „hračkovém“ modelu zde nemůže být ani řeč. ACME dopiloval kvalitu do potřebných kritérií, a nejspíš i vyslyšel celkem hlasitou kritiku kvality a provedení svých modelů od modelářů z celé Evropy?! Ať je to tak, případně v tom bude jiná vyšší moc, každopádně tato firma začíná pomalu dupat na paty velkým hráčům.