Stačí jeden malý problém s funkčností dveří, dopravce Leo Express ruší spoje. Není to přitom v tomto roce poprvé. Firma stále provozuje všech svých pět vlaků bez adekvátní náhrady. Cestující tak v pátečním odpoledni zůstali v Praze stát na nástupišti, odjezd byl zrušen i cestujícím na obratovém spoji z Bohumína v 18:35.

Dopravce zákazníkům sice nabídl tzv. přerezervování jízdenky na jiné spoje či datum, to ale v současné době postrádá smysl – všechny vlaky na Moravu jsou do pondělního večera zcela vyprodány, včetně Leo Expressu a RegioJetu. Zákazníci tak opět přenášejí kritiku na sociální sítě, dopravce se i stejnou cestou omluvil.

Jízdenky na Moravu a Slovensko jsou u všech dopravců vyprodané. Méně spojů pojede o svátcích i v poslední den roku

Ve stejnou dobu cestoval do Ostravy i náš redaktor Magzine.cz Martin Pelikán. Dopravce sice odřeknutí spoje oznámil, nenabídl ale adekvátní náhradu, což v případě firmy Leo Express je přesměrování cestujících k ČD nebo RJ.

“Naštvaných a rozezlených lidí je plné nástupiště, jednoduše na cestu před svátky spoléhají na odjezd, tohle skutečně byla nezvládnutá věc jak v komunikaci, tak i v neschopnosti promptně tento problém řešit.”

KOMPLETNÍ PŘEHLEDY ZMĚN JÍZDNÍCH ŘÁDŮ

Podle zjištění redakce Magzine.cz sice Leo Express u Českých drah poptával určitou kapacitu, v pátečním odpoledni kdy tisíce lidí odjíždí před svátky na Moravu i Slovensko, nebylo možné cca. 280 cestujících z Leo Exressu převzít.

Podle vyjádření našeho redaktora, desítky lidí si odcházelo zakoupit jízdenky u Českých drah, ačkoliv bylo jasné že v klasických vozech si nejspíš už nesednou, místenkové vozy na Moravu i Slovensko jsou vyprodané od úterý. Podobně na tom je i RegioJet.

Polský programátor odhalil na webu Leo Expressu chybu. Dohledat se daly jízdenky tisíců pasažérů

Dopravce má s nedostatkem souprav problém od svého vstupu na koleje. Několik měsíců odstavená jednotka díky srážce na přejezdu, případně poškození soupravy při posunu, odešlou tyto vlaky na dlouhé týdny do dílen. Firma jednoduše náhrady svých vlaků neřeší, přitom ještě v roce 2016 podle zjištění redakce Magzine.cz, bylo zakoupení šesté jednotky Stadler Flirt v plánu.

Seškrat se musela i část spojů do Polska, kam černozlaté vlaky od letošního roku zajíždějí. S pětí vlaky jednoduše není možné vyjezdit vše, ačkoliv expanze do Polska byla stěžejním konceptem rozvoje i návaznosti v cestování mezi Českem, Polskem a Slovenskem, s několika letištními terminály právě v Polsku.

Komentujte

avatar
  Subscribe  
Upozornit na