Otevřené výběrové řízení na poskytovatele gastronomických služeb ve spojích Českých drah vyhrála akciová společnost JLV. Na základě smlouvy bude staronový dodavatel zajišťovat servis v jídelních vozech ČD, v bistrovozech Pendolin a bude rozvážet občerstvení formou minibarů po dobu 4 let. České dráhy díky soutěži ušetří ročně skoro 10 milionů korun.

Výběrové řízení vyhlásil národní dopravce loni na podzim s cílem zajistit lepší servis pro své zákazníky. Tendru se zúčastnili dva uchazeči, jeden z nich ale nabídkou výrazně převýšil maximální cenu. Soutěž přesto splnila svůj účel. Nabídka JLV je levnější a kvalitnější než dřív. „Plnění nastavených standardů budeme průběžně kontrolovat prostřednictvím pravidelných kontrol svých zaměstnanců a nejméně 4× ročně provedeme i neohlášenou kontrolu formou tzv. mystery shoppingu. Pokud zjistíme nedostatky, nová smlouva nám umožňuje dodavatele penalizovat,“ říká Vladimír Peléšek, ředitel odboru produktů a obchodu ČD.

Zákazníci Českých drah se mohou těšit na celou řadu gastronomických inovací a lákavých nabídek. Za zmínku stojí skutečnost, že nabídku v jídelních vozech sestavují opravdoví mistři gastronomického řemesla z Československého svazu kuchařů v čele s tváří televizního seriálu Jaroslavem Sapíkem a Jiřím Králem, který je držitelem celé řady mezinárodních ocenění.Tito šéfové postavili nabídku stálého jídelního lístku, kterou pravidelně doplňují sezónní nabídkou o pokrmy, které jsou pro dané období typické. Cestující si tak mohou pochutnat na vynikající hovězí svíčkové s knedlíky nebo třeba na směsi listových salátů s čerstvou zeleninou.

Mění se i cenová politika na území České republiky. Například kvalitní přesnídávkové polévky jsou za 49 Kč, hlavní jídla za 129 Kč a dezerty od 39 Kč. Stejně tak i nápoje jsou za příznivou cenu, Pepsi za 29 Kč, třetinka točené Plzně za 29 Kč nebo espresso za 35 Kč. JLV realizuje v průběhu roku celou řadu akcí v jídelních vozech, jako jsou např. ochutnávky, degustace vín a pivních novinek, vaření s kuchařskými mistry, prezentace a odborné přednášky, které si získávají velkou popularitu.

„Jde o velký závazek vůči zákazníkům Českých drah, kterým se již více než 50 let snažíme zpříjemnit jejich cestování. Snažíme se neustále přizpůsobovat gastronomickou nabídku a poskytované služby jejich požadavkům, abychom dostáli svému sloganu: …s námi cesta chutná,“ dodává generální ředitel společnosti JLV, a.s., Bohumír Bárta.

Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments