Do konce roku mohou být “Áčka” až na 55 místech, nejvíce porostou v Polsku. Skupina AURES Holdings v letošním roce zrychluje svoji expanzi. Od prvního dubna fungují tři nové pobočky AAA AUTO v Polsku a Maďarsku, další dvě se v Polsku otevřou během pár týdnů a do konce roku bude následovat několik dalších.

Vzniklo call centrum v polských Katovicích a první zahraniční pobočka půjčovny vozů Mototechna Drive na Slovensku. Expanze je hlavním nástrojem pro dosažení letošního ambiciózního cíle prodat ve skupině až 100 tisíc vozů. Skupina by tak překonala rekord 83 tisíc z loňského roku.

“Chceme využít rychlého rozvoje polského trhu, kde jsme rok k roku narostli o 53 % a letos se nám zatím daří stejně. Letošní plán pro Polsko je 16 tisíc prodaných aut, což se začíná blížit celkovým prodejům našeho dosud druhého největšího trhu, tedy Slovenska.

V Polsku přitom zatím stále máme méně poboček, než u našich východních sousedů, ovšem obsluhují větší regiony. Spolu s plánovaným růstem v Maďarsku věříme, že bychom se v letošním roce mohli výrazně přiblížit hranici 100 tisíc prodaných aut,” uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva AURES Holdings, provozovatele mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO.

Nová výkupní pobočka funguje od 1. dubna v Bialsko-Bialej v Polsku a v Maďarsku mají “Áčka” nově výkupní pobočku v Miskolci a fullservisovou v Budaörsi na okraji Budapešti.

V prvním čtvrtletí zatím skupina prodala 20 tisíc vozů, do výsledků ovšem nově otvírané či rozšiřované pobočky, jejichž vliv se projeví později během roku, ještě nezasáhly. “V únoru jsme například přestěhovali do většího areálu pobočku v polském Krakově, která má už nyní skvělé výsledky.

I díky tomu nyní prodáváme v Polsku o 75% více vozů než před rokem. V Maďarsku už nám kapacitně nestačila pro Budapešť jedna pobočka, proto jsme otevřeli i na opačné straně města,” poznamenala Karolína Topolová. V Polsku se AAA AUTO rozhlíží po vhodných místech pro pobočky v hlavních městech jednotlivých vojvodství.

SOUVISLOSTI  Škoda Scala je o 70 tisíc dražší než Rapid. Jak si ale stojí ve srovnání s novými konkurenty?

“Naše expanze je přirozeně podmíněna tím, že najdeme vhodné lokality pro nová obchodní místa. Pobočky by měly nabízet již od začátku minimálně 300 vozů s potenciálem dalšího růstu. Těchto 16 měst bychom rádi obsadili do konce roku 2024,” uvedla Topolová.

Komentujte

avatar
  Subscribe  
Upozornit na