O firmě ACME, resp. o výrobcích této firmy u nás píšeme celkem často. Tentokrát se jedná o sérii modelové řady 185 / E484 oficiálně soukromých – ale i národních dopravců C-Alpino nebo CrossRail. Řada 185 je provozována nejvíce u Deutsche Bahn, řídce již v Rakousku nebo Švýcarsku.

Model E484.017 „Cisalpino“: zcela nová kabina strojvedoucího s novými sběrači. Model je kompletně osazen v kovovém rámu. Pohon modelů zajišťují všechna poháněná dvojkolí – na každém ze dvou podvozků je jedno dvojkolí s bandážemi, pohyb obstarává kvalitní 5pól motor Mashima. Všechny modely ACME nabízí již s paticí pro rozšíření o digitalizaci. Délkou je řada v modelovém měřít H0 1/87 na 217 mm.

Cena modelů E484 / 185 je stejná, tedy 149,- € (mimo DCC)

0203

Modely ACME této řady jsou vystaveny do V. resp. do VI. provozní epochy. Model v lakovéch schámatu speditéra CrossRail – tyto hnací lokomotivy lze potkávat v Německu, Rakousku nebo Švýcarsku. Hlavní přepravní komoditou je kulatina – dřevo, ocel, svitky nebo papír. CrossRail občas můžeme vidět i v příhraničních předávacích stanicích v síti DB v závisle, či nezávislé trakci.

10

1112

Dalším produktem výrobce těchto unikátních lokomotiv Bombardier, je lokomotiva E483.001 – F140DC TRAXX. Jsou určeny pouze pro provoz v Italském trakčním uspořádání. Model má ocelový rám, taktéž 5pól motor značky Mashima s dvěma strvačníkovými válci. Podvozky tohoto modelu nejsou unifikovány jako u ostatních modelů stejné série, v tomto případě jsou koncipovány v isostatickém zavěšení. Napájení lze aretovat pro sběr z dvojkolí, případně z trakčního vedení. I v modelu je prototyp 483.001 unikátní, čímže se ACME vybočuje od inifikace modelů firem Roco, Piko nebo Fleischmann!

20

2122

Model lokomotivy E483.004 společnosti Rail Traction Company, zabezpečuje provoz pro firmu zabývající se opravami, konstrukcemi a realizací trakčních vedení v Rakousku/ÖBB a v Německu/DB. Model Bombardier tohoto označení, je vyzbrojen taktéž isostatickým odpružením a zavěšením podvozků v rámu modelu. Model je vyzbrojen motorem Mashima se setrvačníky pro oba podvozky. Modely ACME této řady, mají bílá poziční SMD světla s přepínatelným červeným dle směru jízdy. Horní, tedy halogonevé světlo, je vyhotoveno klasickou žlutou LED či SMD. Patice pro připojení dekodérů dle normy NEM je samozřejmostí…

SOUVISLOSTI  TRIX: trio vozů SNCF 1:87

30

3132

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zadejte své jméno zde