Firmu Ndetail není třeba moc představovat, u nás sice není moc známá, nicméně i jeji produkty u řady z nás najdou své uplatnění. Tentokrát přinášíme novinku v oblasti segmentových točen, tedy zařízení, pro obraty malých lokomotiv ve vlečkových areálech, převážně továren ap.

Segmentová točna je určena převážně pro tyto účely, protože se jednoznačně počítá s posunem rozměrově menších hnacích lokomotiv. Na točnu se vejde zcela bez komplikací i oblíbená BR64 s jedním nákladním vozem typu Z.

Model segmentové točny je vyroben výhradně z mosazi, její max. užitná délka je 280 mm. takže posun již zmíněné BR64 s krátkými nákladními vozy nebude činit problémy. Jáma segmentovky je vyrobena z tvrzeného plastu s nižším obsahem sklolaminátu. V jámě jsou také již dodávány imitace betonových desek. Pohon segmentovky zajišťuje šneková převodovka s odpruženým ložiskem, to celé dodává výrobce již smontované. Převážná část mechaniky je s oceli a tvrzené mosazi v poměru 1:100.

Segmentová točna je dodávána také v „surovém“ stavu, tedy pro další patinovací úpravy, případně pro instalaci osvětlení, zábradlí ap. Instalační hlouba jámy je pouhých 20 mm. s pohonem od žlabu jámy je to celkových 70 mm. pod rám kolejiště. Pokud jde o napájení, není zde nutno instalovat další potřebna zařízení, zejména pak pro digitální provoz. Jelikož se nám mostovka neotáčí, postačí propojení napájení od kolejové sítě do mostovky a samotné koleje, pouhým napojením el. vodičů pod jámou segmentovky.

Cena: 260 EUR

ANKETA: Zabýváte se v modelovém kolejišti o klasický posun ?

{acepolls5}

Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments