Do České republiky začíná expandovat jeden z největších autobusových dopravců střední i západní Evropy, FlixBus. Dopravce už nyní tvrdí, že hodlá v Česku nasazovat daleko lepší autobusy než konkurent RegioJet, který stále na domácím trhu vede se svým monopolem vnitrostátních i mezinárodních linek.

FlixBus funguje na principu franžízingu, kdy se obě společnosti, jak majitel značky, tak i provozovatel autobusů, dělí spravedlivě o zisk. V Česku budou pod značkou FlixBus jezdit autobusy firmy Umbrella Pavla Steinera, který hodlá dominanci žlutých busů Radima Jančury setřást. Jak dodává, „hodláme nasadit daleko vybavenější a luxusnější autobusy než jaké provozuje RegioJet..,“ (značka Student Agency v roce 2016 zanikne, a nově budou autobusy SA pod korporátní značkou RegioJet).

Na všechny mezinárodní spoje bude bezproblémová konektivita do sítě internetu pomocí WiFi, zásuvky na 220V, pohodlnější sedačky, i více prostoru pro sedícího cestujícího, což je v poslední době hlavně poukazování na dostatek místa pro nohy.

Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments