A opět Roco! Každý očekával modely vysněného brejlovce v termínech, které Roco nakonec i deklarovalo. Ovšem těmto snůn nebude umožněno jejich převedení do reality. Nikdo jiný si na modelářském trhu nehraje s modeláři tak pregnantně, jako právě “milované-zatracované?” Roco s modeláři v česku!

Všechny zde námi prezentované modely mají své termíny (dle výrobce) na kalendářní týden roku. To je sice první východisko dle které by se mohl zájemce orientovat, leč taktéž je to možnost schůdná. Ukážeme si popis jednotlivých modelů od výrobce, které zde prezentujeme – jejich termíny (které nebude možno dodržet) a také ceny. Z 90% se jedná o modely v analogovém i digitalizovaném provedení s ovzučením.

Model v úvodu článku: 754 028-9

Artikl č. 62921, zařaditel ČD, epocha V., model je v ozvučen, přepínání pozičních světel č+b dle směru jízdy, šachta kinematiky krátkého spřáhla dle normy NEM, periferie pro připojení dekodérů 8pin, zvukový dekodér, délka 190 mm., jedno dvojkolí je vybaveno bandáží.

Cena: 284 € / model nebude k dispozici v analogové verzi !!!

Tento model Roco deklaruje na 48 týden roku 2010, což nakonec nemusí “nebude” muset být dodrženo! Vzpomeňme např. na předchozí modely parních modelů 431 nebo 555. Nikdy nebylo řádně nic dodrženo. Český trh je do značné míry hodně konzistentní, v Německu by si Roco tyto tanečky jistě s modeláři nedovolilo?!

 A další model:  původní značení T478 Roco uvádí na 37 týden roku 2010. Jelikož se jedná o provedení ČSD, je hodně očekáván. Nakonec to dopadne stejně podobným stylem, jako že bude na oko prezentován v limitované re-edici, mnohdy se ale o žádnou limitovanou výrobu nejedná, vždy jde o korektní sérii několika stovek jednorázově vyrobených modelů.

Značné řešení předvedla firma Rivarossi s firmou Electrotren, bohuž ani zde se nepovedlo dostát svým výsledkům v designu modelů – protože pokud by Electrotren a Rivarossi řádně dodrželo designerské studie, nemusel by totiž vyrábět nakonec zcela neshodné modely od svých skutečných předloh. Model brejlovce ČD Cargo je toho dokladem, bohužel!

T478 3082

Artikl č. 62924, zařaditel ČSD (předchůdce ČD), epocha IV., model není ozvučen, přepínání pozičních světel č+b dle směru jízdy, šachta kinematiky krátkého spřáhla dle normy NEM, délka 190 mm., jedno dvojkolí je vybaveno bandáží.

Cena: 164 € / verze DCC 289 €

Dalším modelem, rovněž v provedení ČD, tedy červená pálená + 60 cm pruh žluté barvy kolem obvodu celé skříně lokomotivy, deklaruje Roco na 36 týden roku 2010. Což je pouhý jeden týden před uvedením do distribuce a následného prodeje předchozího modelu T478/ČSD. Model má žlutou barvou natřené i rámy oken, což některé motorové lokomotivy depa Maloměřice skutečně mají, mnohdy se ovšem jedná o kreativitu jejich strojvedoucích. V tomto případě se jedná o zcela shodné vyobrazení. Model nese označení 753 279-9.

Artikl č. 62926, zařaditel ČD, epocha V. resp. VI., model není ozvučen, přepínání pozičních světel č+b dle směru jízdy, šachta kinematiky krátkého spřáhla dle normy NEM, délka 190 mm., jedno dvojkolí je vybaveno bandáží.

Cena: 164 € / verze DCC 289 €

Posledním modelem tohoto článku je model Slovenské verze pro ŽSR (Železnice Slovenské republiky), model nese označení 754 055-2. Roco uvádí, že do distribuce bude uveden 24 týden roku 2010, což je z celé zde prezentované série brejlovců poslední kalendářní týden měsíce června, resp. první (25 týden) tohoto roku měsíce července! Ovšem právě tento model s uvedením na trh – bude posunut na poslední kalendářní týden měsíce srpna, resp. září. Vše ale nakonec může být i jinak.

Artikl č. 62928, zařaditel ŽSR, epocha V. resp. VI., model není ozvučen, přepínání pozičních světel č+b dle směru jízdy, šachta kinematiky krátkého spřáhla dle normy NEM, délka 190 mm., jedno dvojkolí je vybaveno bandáží.

Cena: 164 € / verze DCC 289 €

Kam dál:

-všechny články o modelech této řady naleznete v celkovém HIGHLIGHT vedle článku, nebo jednotlivě dle tagů

Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments