Trať z Vojkovic do Kyselky postavil Heinrich Mattoni v roce 1894 jako místní dráhu s veškerou dopravou, kterou od roku 1895 zajišťovala společnost Buštěhradské dráhy. Osobní vlaky (už pod hlavičkou ČSD) však do Kyselky přestaly jezdit už v roce 1935. O rok později byla trať převedena do vlečkové kategorie.
Karlovarské minerální vody ji využívaly až do 90. let, kdy stejně jako mnoho dalších firem na nákladní železniční dopravu rezignovaly a začaly využívat kamiony, které tehdy byly levnější a často i rychlejší. Poslední nákladní vlak po vlečce projel v roce 1998.
Její opětovné zprovoznění připravovaly Karlovarské minerální vody posledních šest let. Problémy byly podle ředitele Pasqualeho se zajištěním dopravy. „Když jsme to poprvé navrhli Českým drahám, řekly, že není problém, aby nám do Kyselky poslaly každý den jeden vlak. To bylo pro nás ale nepřijatelné. Někdy potřebujeme tři vlaky, jindy žádný,“ popsal Pasquale. Nakonec bude na vlečce jezdit firma Autodoprava Hanzalík, která už zakoupila sedm lokomotiv a 50 vagonů.
A právě firma Hanzalík chce v dohlednu zabezpečovat přepravu po železnici i jiným firmám v oboru s nápoji, nebo s klasickými potravinami a polotovary. Vlečka v Kyselce proto prošla celkovou generální opravou, kdy bylo nutné vyměnit asi 600 pražců s celkovou délkou kolejnic kolem 400 metrů. Celkové náklady se pohybují kolem 10 milionů korun. KMV (Karlovarské minerální vody) se netají tím, že chtějí v budoucnu po železnici přepravovat až 30% své produkce, zbytek bohužel zůstane ještě pro kamiony.
{gallery}973{/gallery}
Karlovarské minerální vody se však zatím budou soustředit výhradně na železniční infrastrukturu. Generální ředitel společnosti Alessnadro Pasquale zdůraznil, že firma musela vyřešit celou logistiku železniční dopravy včetně vybudování meziskladu. Díky němu bude po železnici zásobovat celou Moravu. Přenesení části nákladu na železnici výrazně uleví silnici z Kyselky do Karlových Varů. Není v dobrém stavu, přestože ji kraj nedávno opravil, Karlovarské minerální vody na rekonstrukci přispěly zhruba polovinou prostředků. Podle Pasqualeho je počet kamionů, které ze stáčírny v Kyselce odjíždějí, závislý na ročním období a počasí. Průměrně je to asi 50 kamionů denně.
Veškerá produkce přepravená z Kyselky po železnici až do centrálního skladu u Prostějova, bude výhradně v režii ČD Cargo, vlečkovou službu s přistavováním prázdných vozů pro nakládku, naopak bude mít pod palcem firma Hanzalík. Stejné tomu nebude ani v centrálním skladě na Moravě, kam všechny vlaky z Kyselky budou směřovat.