Pro výrobce malosériových edicí modelů TT a H0 uvádíme anketu pro hlasování, především pro zájem modelářů o tento celkem atraktivní model. V rozměru 1/87 H0 se bude jednat o úpravu stávajících modelů ACME a LS Models. V případě 1/120 TT o úpravu modelu Tillig.
Označení vozů začíná v této číselné řadě: (51 54 85-40 000-1) s koncovým číslem 6. Celkem mají České dráhy objednáno šest kusů těchto renovovaných vozů. Z pozice modelů, půjde jen o vnější úpravy s minimálním zásahem a úpravou prostorů vnitřních. V případě volby modelu v TT, bude problém s úpravou malých okenic zázemí obsluhy baru. Tyto modely v TT nejsou vyráběny žádným stávajícícm výrobcem. Možnosti provedení modelu 1/87 je výběr jednoznačný: ACME či LS Models. Tyto varianty okenic jezdí u Evropských železničních správ, a jejich uspořádání oken je unifikováno!
Nepředpokládá se, že by tyto vozy vedení ČD pojmenovávalo, jako tomu ostatně bylo u vozů WLABmz:
Spací vůz WLABmz ČD 173.1 od RailTop
Recenze: WLABmz Kutná Hora f.Classicmodel
Problematika produkce spacích vozů WLABmz firmy RaiTop, se zmiňujeme v jiné části těchto stránek, hledejte v -dalších článcích rubriky-. Cenové rozpětí původních modelů ACME a LSM pro přepracování, je 29.50,- € až 36.50,- € pokud budeme chtít zachovat původní cenu modelu, tedy na maximu 50,- € možných, bude úprava s celkovým modifikovatelným provedení: od 50,- € do 75,- € kde se bude jednat mj. o tyto úpravy:
- instalace vnitřního SMD osvětlení
- instalace pozičních světel (oba konce vozu)
- prosvětlení tlačítek (zelená a červená) obsluhy dveří světlovodem
- instalace dekodérů pro výše popsané prosvětlení
přejít do ankety …
Foto 1 a 3: Marek Bičan, foto 5: ČT24, foto 2: Josef Petrák, foto 4: Juraj Kováč