Německý výrobce modelů značky HERPA, bude nově nabízet direktní prodej svých výrobků přímo z internetového portálu. Firma se snačí zaujmout lepší komunikací s požadavky svých zákazníků, ale i obchodníků. HERPA je posledních 2 až 3 letech jedničkou na trhu s modely silničních automobilů, ale také letadel. Její záběr modelových měřítek je veliký.
Firma vytvořila kompletní propojení sítí intranet svého skladu, s objednanými produkty svých participujících prodejců ve světě, ale také obsáhlou databázi celého portfólia. Pakliže si přímo na portále HERPA uděláte objednávku, firma automaticky tento požadavek odesílá poštou svému zastupujícímu prodejci v bydlišti nakupujícího! V budoucnu chce výrobce zasílat modely i cílovým zákazníkům, protože ne všichni prodejci nabízejí alespoň základní sortiment modelů Herpa.
Tímto systémem komunikace a objednávek, dochází k jejich řešení od prodejce k výrobci. Jelikož řadu let nebyl mnohý prodejce schopen zajistit modely dle požadavků zákazníky, zvolila firma koncept tzv. „odzadu“, tedy že sama se postará o plnění objednávky svého klienta přes participujícího prodejce, jak již bylo zmíněno v úvodu – je to důvod stále spíše špatné komunikace zákazníků přes prodejce s výrobcem. Mnohdy prodejci nesou větší část těchto problémů s odůvodněním že problem je u výrobce. Tento nešvar rozhodně není plněn jen u firmy Herpa. Stejně se zachoval v minulosti i Tillig ze Sachsenu.