Stejně jako skutečný svět vozidel, musí i ten modelový držet trend a krok v inovacích. Faceliftem prošel model značky Mercedes Citaro. Jedná se o městský autobus druhé generace s označením Citaro. Koncept má zcela nové provedení zadní partie, kde je střešním nasáváním vzduchu dosaženo kvalitnějšího přístupu vzduchu k motoru.

V přední části střechy je pak umístěna nutná klimatizace. Citaro druhé generace ve své skutečné podobě má již zcela nové motory splňující emisní normy Euro 6. Daimler na vývoji, produkci a montáži spolupracuje s firmou EvoBus, která se zabývá dodávkami součástí do mnoha autobusů různých značek vyráběných v Evropě.

V modelovém měřítku H0 1:87 nabízí firma Rietzeautomodelle jak nízkopodlažní variantu Citaro LE, tak variantu Citaro K který má dosazeny buď jedny křídlové dveře vpředu, případně pouze v páru. Takové autobusy jsou pak nasazovány na příměstské linky. Firma Rietze je známa svojí velkou produkcí velice zdařilých modelů mnoha značek autobusů. Nejvíce paradoxně jsou v oblibě modely Mercedesu, případně pak Crossway LE, který je v podobném konceptu jako verze Citaro LE.

Firma také produkuje řadu kloubových autobusů. V redakčním testu byla nedávno i koncepce kloubového autobusu Solaris Urbino, a Solaris v klasické verzi.

Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments