Po delší pauze se opět vracíme na “místo činu”, tedy trať číslo 542 (služebně) – která vychází ze stanice Mělník a končí ve stanici Stará Paka. Nás ovšem zajímá pouze její část, tedy úsek z Mělníka do Mladé Boleslavi.

Již dříve jsem stručně popisoval stanici Lhotka u Mělníka, ta měla kolejové větvení již v roce 2009 podstatně redukováno – delší dobu, cca. 8 let. (čtěte v článku: Zastávka Lhotka u Mělníka), v tomto článku naleznete i přiložené schéma stanice v upraveném větvení kolejí z roku 2007 – schéma doposud nebylo k dispozici.

Velkou shodou náhod při fotografování ve stanici Skalsko (10.července 2011), byl zastižen “vyjetý” Hurvínek M131.1081 ze své topírny. Podrobnou foto-dokumentaci naleznete zde: Hurvínek M131.1081 ze Skalska

Stanice Skalsko

SOUVISLOSTI  Jančura chce převzít vlaky jezdící na Slovensko. Díky tomu by stát vynakládal i více peněz

Komentujte

avatar
  Subscribe  
Upozornit na