Plánovaná reforma policie, kterou kritizují jak někteří politici z vládní koalice i opozice, našla opět cestu k Radimu Jančurovi. Ten nešetří kritikou, a své autobusy nechal polepit reklamou s fotografií Milana Chovance (ČSSD), u kterého nechybí ani soukromé telefonní číslo. Jančura je útoky na politiky a ministry dopravy pověstný, praxi získal na Slovensku, nyní se snaží mediálně zaujmout především na domácí scéně.

Vrána k vráně

Kroky, které Radim Jančura v mnoha případech realizuje, jsou veřejností přijímány spíše negativně, což hodnotí i mediální expert David Bílek. Veřejnost se tak v těchto produktech ztrácí, a snaží se především zamyslet nad tím, co vlastně Jančura chce svému okolí sdělit. Pokud si odmyslíme politické pozadí, zůstávají nám dvě možné varianty, řekl pro portál FIRENET.cz Bílek. Radimu Jančurovi nejde ani tak o to, co si vlastně o něm myslí veřejnost, sám totiž překypuje velkým sebevědomím, protože se v médiích prezentuje jako ten, kdo skutečně umí nečekaně útočit na politiky, pokud mu tedy nejdou na ruku, což je případ i Slovenska z minulého roku.

Dalším faktorem pak může být snaha, jak na sebe neustále v médiích upozorňovat, a to může být i důvod právě realizovaných reklamních bannerů s Milanem Chovancem, které od poloviny tohoto týdne jezdí na vnitrostátních linkách. Stále totiž platí pravidlo, že nejlepší reklama je ta, která prakticky nestojí ani korunu, nebo jen zlomek z nutných nákladů na realizaci. Zajímavé pak bylo období kritiky Andreje Babiše, zde totiž došlo ze strany ministra financí (dle Radima Jančury) k podpoře státem vlastněného dopravce České dráhy, a majitel žlutých vlaků i autobusů nešetřil kritikou právě Babiše. Nicméně v tomto případě se na žádném z autobusů soukromé telefonní číslo na ministra financí neobjevilo.

Excentrik Jančura

Poslední počin, kterým Radim Jančura upozorňuje na plánovanou reformu policie, je skutečným mediálním přešlapem, a Jančurovi se rozhodně nepovedl. Své opět sehrají sociální sítě, na kterých, především z řad zákazníků jeho firem, přichází velmi ostrá kritika, která se nese v duchu “proč se nevěnuje tomu v čem je dobrý, a motá se mezi politiky” ..dá se tedy říci, že banner s Milanem Chovancem našel u veřejnosti dosti chladné přijetí, a spíše jej lidé kritizují.

SOUVISLOSTI  KOMENTÁŘ: Když filmový recenzent píše články o železnici

Jako každá reklama, tak i virální reklama která má především vtipně zapůsobit, má mít ale i své hranice a určité meze vkusu. U Radima Jančury tohle ale nehledejte, jeho morálka je prakticky na zcela nulové hodnotě, a především jde o snahu, jak na sebe co nejvíce strhávat pozornost svého okolí. Hysterie, která na začátku minulého roku strhla mediální pozornost na Jančuru, který s havajskými řetězy a zmanipulovanými novináři chodil za úředníky samosprávného kraje, který mu nechtěl vydat licence na autobusové linky, jsou dnes už jen ozvěnou v propadlišti dějin, nicméně pro marketéry kteří se zabývají prodejem produktu a tvorbou virálu, jsou hlavně odstrašujícím příkladem.

  1. Písmák Ziblo: … majitel Jančura ve stopách ODS: “Kdo se ptal pasažérů, zda se jim líbí cestovat politickým nevkusem poblemptanými veřejnými dopravními prostředky? Řekl bych, že za své jízdné mají právo, aby nebyli zatahováni do jakékoliv agitace. A řidiči zas mají právo nedělat v pracovní době politickou reklamu (…). Proč je tak těžké to pochopit?
  2. Rolando Arias: JAnčura je ubožák, má jen mesiášský komplex, a mandát k němu mu dává prodej lístků na autobus 😀 Svatá prostoto!
  3. Jiří Tesař: Že by další přisluhovatel jistého mocného velvyslanectví!? Měl by se věnovat službám kde je dobrej a ne takhle trapně si kazit pověst kvůli nějakému vyšetřovateli.
  4. Josef Pepa: Je to již podruhé co Jančura šlápl do hovínka. Poprvé to byla podpora Babišovi a sám to potom přiznal.
  5. Vít Hájek: Není nic horšího, než špatná věc z dobrých úmyslů. Vězší ubohost jsem teda dlouho ve veřejném prostoru neviděl….
  6. Jaroslav Albrecht: BRAVO a telefonujte té růžové košili, ať konečně prozradí, co v té reformě vlastně je. Nikdo ji neviděl, nikdo o ní moc neví, utajená, jak hrad v Karpatech.
  7. Jakub Dlohoš: Boj proti korupci je jistě správná věc, ovšem bojovat proti korupci po boku Babiše je jako hasit požár benzínem. Takže pane Jančuro jste pěkné pako.
  8. Zdeněk Havrančík: Prosím o telefon na pana Jančuru. Chtěl bych se ho zeptat co za to dostal od Babiše. Zda to byla dotace na jeho vlaky, autobusy či taxíky.
  9. Ciclista Dan: Jančura – velké zklamání! Jenom nevím, jestli je to vychcanost nebo blbost!
  10. Svatopluk Měrka: Pane Jančuro, trochu mimo ne. Že nabízíté ke čtení Babišový plátky a děláte z lidí pitomce OK, ale tohle už je hodně za hranou. Vaše a Burešovy služby nechci, děkuji….
  11. Hynek Boháč: Je vidět, že i úspěšný podnikatel může být trouba…
  12. Petr Nevečeřal: Tak Jančuro, už si u tebe nikdy nekoupím letenky, ani kdyby byly za polovic. Vím že tě to nenasere, ale já z toho budu mít dobrý pocit.
  13. Mirek Dušín: Aha, neuchází se nyní náhodou Jančura o nějaké tratě u ANO? Odtud vítr vane!
  14. Tomas Furthner: Kdyby Jančura nebyl debil, tak by věděl, že Šlachtu do funkce instaloval právě Langer, Bradáčovou se Zemanem ODS a celý ten plakát je tak nechtěně úplně pitomý. Ale Jančura je, co je….
  15. Osvald Oss: Jančura je zlodějskej dobytek, podobně jako Babiš.
  16. Jana Hubálovská: to Jančura nezvládl
  17. David Brady: Nemáte někdo číslo na Jančuru?

Komentujte

avatar
  Subscribe  
Upozornit na