Rok se sešel opět s rokem, a my opět provádíme menší průzkum našich internetových obchodů. V první řadě ovšem zaujme snad příčky nejvyšší: Modely.biz provozovatele Michala Daleckého. Letošní „Vánoční centrum“ vypadá, jako by majitel zametl ve svém skladu, a do prodeje uvedl takové „perly“ které svojí cenou převyšují snad všechny ostatní produkty vlastní konkurence v celém Česku.

ilustrační fotografie | Techmag

Letošní „Vánoční centrum“ na Modely.biz vypadá, jako by se mělo jednat spíše o dlouho neprodejné kusy řady modelů a příslušenství. Navíc celé toto oddělení je okrášleno faktem, že řada v něm obsažených produktů je výhodné k zakoupení tzv. LAST MINUTE – tedy nákup možný v poslední možné době. Když se ale pozorně zaměříte na některé „novinky“ tak hned zjistíte, že se jedná o běžné zboží, které vede (světe div se) skladem řada dobrých prodejců jak v Čechách, tak na Moravě.

Proč tedy Vánoční centrum obsahuje kusy, které jsou dostupné po celý rok a nikterak nejsou vedeny jako novinkové, není jasné snad každému, kdo v internetových obchodech běžně nakupuje. Navíc oddělení obsahuje i dárkové poukazy, které jsou vedeny také jako Last Minute? Celá tato akce budí spíše dojem, že se provozovatel obchodu snaží zbavit těch největších ležáků. Proč to ale dělá formou Vánočního centra je dosti podivné. Ale on to někdo jistě koupí, což platí u řady těch „dobrých“ obchodníků?

Motto: „dárky od nás, s dodáním na poslední chvíly“ ..jako kdyby autor tohoto textu, neznal rozdíl mezi „dárkem“ a „dárkem který si musíte zakoupit“

Z letošního „centra“ tak zákazník může mít leda pocit, že prodejce mu umožnil výčet skladových a neprodejných věcí v jednom místě. Při srovnávání cen, navíc už některých modelů Brawa, Rivarossi, Roco, Noch, PMT a Fleischmann, uvádí prodejce poměrně vyšší prodejní ceny, než které jsou u řady jiných prodejců v celém Česku.

Vytvářením vlastních produkčních sérií modelů, kdy se zde vytvoří přílepek „limitovaná edice“, není také zrovna tou nejšťastnější volbou. Ono totiž sestavit do limitované edice plošinový vůz a k tomu vojenské vozidlo – není nutné, neboť toto si modeláři dělají většinou sami a bez větších investic.

Celkově na nás Vánoční centrum tohoto internetového prodejce působí dosti prázdně, bez inovace a lepšího výběru produktů. Vánoce jsou jednou za rok, od toho by se mělo odvíjet i nabízení takového zboží. Tím, že prodejce vymete sklad, ještě neznamená, že jeho Vánoční centrum by mělo být ojedinělé. Svým obsahem tak budí spíše pocit naprosté prázdnoty a klasických ležáků, které lze zakoupit kdekoliv a celoročně.

{snippet 101}

{snippet 120}

Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments