Každoroční už téměř pravidelně se opakující seriál s klimatizacemi, které u dopravce RegioJet trápí především letní parné dny, opět plní jak sociální sítě tak i redakční e-mail našeho portálu. Cestující si především stěžují na pravidelně se opakující sérií nešvarů, které už nejde jen tak lehce obcházet.

Pokud je v celé soupravě vyjíždějící z Ostravy do Prahy uzavřena až polovina toalet, není něco v pořádku se servisem. Servis bude postrádat nejspíš i celá flotila klimatizací a jejich mechanických částí. Nicméně pokud jakýkoliv jednotlivec není spokojen s nabízenou službou, existuje varianta, jak se z bodu A do bodu B dostat i jinak.

Klimatizace, jako boj s větrnými mlýny

RegioJet už dávno získal level levného dopravce, který disponuje velmi silnou a pružnou vábničkou „káva zdarma, k tomu dortík“. Jenže jak vehementně je nabízena káva, nedostává se už dortíků, a lidé si stěžují. Bodový systém, za který jsou stevardi této společnosti trestáni, je už dnes sofistikovaným dílem za kterým stojí a o všem rozhoduje bývalá stevardka, která doslova jednotlivce „mínusuje“ jako ve škole. Na zacházení se zaměstnanci si stěžovalo v minulosti i několik cestujících, marně.

Radim Jančura staví svůj byznys na agresivním Public Relations, ve kterém snaha poškozovat mediálně své konkurenty, přerostla až ve fanatizující úkol hodný srovnání z komunistické internacionály a plněním pracovní pětiletky. Nemá zde smysl rozebírat mechanické části klimatizačních jednotek, to už v minulosti na těchto stránkách bylo definováno v plné míře, nicméně ale stojí za pozornost, co tolik lidí do žlutých vlaků táhne, že mají denně propocené košile, sedí ve špinavých vozech a v ruce žmoulají koláč a v druhé pak hrnek nechutně vyhlížejícího obsahu, který připomíná kávu?

Je to masivní mediální kampaň, do které dle nedávných odhadů investuje Jančura jednotky milionů ročně. V minulosti zneužívání zákaznických produktů Českých drah, karty IN25 a IN50 je již historie, nicméně ryba smrdí od hlavy. Kruh pak uzavírá spřízněná novinářská fronta, která na určitých internetových serverech vytváří kladný obraz dopravce, který zase tak kladný není. Cenzura na sociálních sítích pak dokresluje už jen pachuť pomyslného konce celé škály průšvihů, které kolem provozu žlutých vlaků panují.

Vytváření pozitivního obrazu na předem definovaných portálech stojí hodně peněz, ať již masivnímu zadávání reklamy o firmě jako takové, tak i předem formulované a jasně specifikované útoky v článcích, tedy na konkrétní cíle – což je v tomto případě konkurence ve stejném segmentu. Firma RegioJet dlouhodobě s kvalitou soupeří, dlouhodobě ale kvality a servis upadají na samotné dno.

 Facebook dopravce RegioJet, Česko

  • Klima jim nefunguje co den. Jenze dokud s nima ty lidi budou jezdit, tak oni to resit vubec nebudou, naco jako. Par lidem co se ozvou vratej mozna prachy, personal bude vedeni urcire tvrdit, ze klima jela na 100% a cestujici si vymysleji, takze to, ze vam neco vrati taky neni jistota. Ono je to ve vysledku levnejsi, nez udrzba. Kdyby si byt jen na jediny den nekoupil nikdo listek do jejich vlaku, mozna by zacali premyslet, ze je nekde neco spatne.
  • Vazeni, budto laskave dejte kliky na okna nebo si dejte do poradku klimatizaci a nedelejte z lidi dobytek.cestovat ve vagonu s 80lidma v tak brutalnim vedru a bez kysliku je naprosto nehumanni a opravdu ne, vymluvy typu, ze je venku horko neberu! Budto mam klimu a ta je funkcni nebo fakt v etnich dbech radji an nevyRazejte. Strwardka tvrdi ze klima je nastavena na 22 stupnu, no lcd displej rika neco jineho. Takze jeste vedome dela z lidi bbce. Humus!prveted na trase praha – havirov vagon c.1
  • RegioJet něco by jste měli dělat s tou klimatizací ve Vašem „hypermoderním“ Astra vagóně. Někdo z vedení by se měl dnes svézt aby pochopil..
  • Takhle vypadá standard v podání regiojetu. Zajímavé, že jejich web popisuje standard jako 6místné klimatizované kupé https://www.regiojet.cz/servis/sluzby-ve-vlaku/ očividně pan Jančura má jinou přredatavu o servisu než jeho cestující. Výmluva stewardky že o ničem neví a pošle managera, který se po hodině jízdy neobjeví ve vagónu je taky skvělá. Služby regiojetu jsou opravdu „skvělé“ (čti nejhorší na trati)
  • Když se tady pán níže zmiňoval, že zaslechl o minus 4, tak já se také přidám. Když jsem šla na WC, tak jsem zaslechla dnes na spoji do Prahy, tak jsem zaslechla něco o mínus 5. Chtěla bych se tedy zeptat, jestli je normální, aby jezdily spoje bez tolika lidí. Jak si potom chcete zakládat na servisu pro cestující, když ho nemá kdo provádět a cestující si poté mze zaplatit přepravu z bodu A do bodu B i u českých drah, kde žádný levný servis není? Děkuji za odpověď.
Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments