Výrobce precizních modelů Brawa vsadil před lety na vyšší přidanou hodnotu co se detailů provedení modelů týká, a jednoznačně udělal dobře. Původně se zamýšlelo s tímto konceptem pro modely v dražší kategorii, tedy parní a elektrické lokomotivy II. a III. provozních epoch. Firma ale přenesla více detailů na celé své portfólio.
V katalogu pro rok 2018 tak lze najít modely III. provozní epochy, včetně parní lokomotivy řady 422. K té se výrobce vrací poměrně často, tedy minimálně ve dvouletém cyklu.
Mimo zmíněné páry, tak můžete logicky sestavit se související nabídkou nákladních vozů, velmi vkusný a věrohodný vlak. V katalogu pro rok 2018 naleznete i motorovou lokomotivu která byla zařazena pod ČSD, nicméně její výkon patřil vždy na vlečkách velkých podniků.
Pořízení celé série ČSD modelů 2018, nás vyšlo na 720 Eur. brzy tak budeme prezentovat ucelený vlak s postrkem t334 na klubovém kolejišti
Nicméně už pátým rokem jsou modely vyráběny s vyšším podílem kovových dílů. Jinak tomu není ani u obnoveném prodeji parní 422 a motorově T334. Bohužel u motorového modelu T334 nepočítejte se zvukem, jednoduše neexistuje. Naopak u páry 422 je zvuk podle informací od výrobce, aktualizovaný – a obsahuje další speciální ruchy při provozu stroje.
Jedná se o model T334 která sloužila např. na vlečce v Hněvicích, v Setuze v Ústí nad Labem ap. U ČD se dochoval poslední provozuschopný unikát, a to T334.004 v NTM depozitáře Chomutov.