Ačkoliv vlaky SuperCity Pendolino Českých drah slaví své kulaté výročí na tuzemských kolejích, stále jsou palubní služby v těchto vlacích tím lepším co na kolejích v Česku lze získat. Prestižní časopis Onboard Hospitality vlaky Pendolino nemohl přehlédnout. České dráhy tak získávají především body v kvalitě poskytovaného servisu a úrovně gastronomie.

OCEŇOVANÝ PALUBNÍ PORTÁL VLAKŮ PENDOLINO NEUNIKL ANI ČASOPISU ONBOARD HOSPITALITY

Onboard Hospitality přináší recenze z gastronomických zážitků při cestování po celém Světě, tedy hlavně u železničních a leteckých dopravců. Nevynechává ani trendy poslední doby, jako ubytovací služby ve vlacích, konektivitě telefonického a internetového připojení a dalších vychytávek.

Reklama jakou České dráhy v této formě získávají je k nezaplacení. Především pak stále větší podíl pozitivních ohlasů ze zpětné vazby od zákazníků – cestující veřejnost.}

Recenzent Roger Williams neopomene vytrhnout především pružnost a kvality palubního portálu. V Pendolinu tak již několik měsíců funguje možnost objednávek pokrmů přes tento systém. Pendolino navíc získalo i body za klid k práci, tedy v případě cestování spojeného s nutností vyřizování e-mailů a dalších nutností. Plusové body si koncept tohoto vlaku vysloužil i díky kvalitní konektivitě Wi-Fi.

Původní text recenze v EN naleznete na stránce 70 ZDE

Komentujte

avatar
  Subscribe  
Upozornit na