V měsíci srpnu odbavilo letiště Karlovy Vary celkem 7 680 cestujících, což je sice ve srovnání se stejným měsícem roku 2013 pokles o 9,6 %, ale ve srovnání s předcházejícími měsíci, kdy propady v počtech cestujících dosahovaly dvouciferných hodnot, se tak dynamika úbytku cestujících snížila.

Kumulovaný pokles počtu odbavených cestujících od začátku roku dosahuje 15,5 %, což odpovídá poklesu poptávky po letecké přepravě z Ruské federace do České republiky a hodnotám, které u cestujících z tohoto teritoria zaznamenávají i na ostatních letištích v České republice.

KARLOVARSKÉ LETIŠTĚ DOPLÁCÍ NA POKLES TURISTŮ Z RUSKA

Pozitivní zprávou je pak aktuální informace letecké společnosti Ural Airlines, která upřesnila svůj letový řád v období leden – březen 2015. Původní informace o přerušení provozu v tomto období byla revokována, lety v období od 21. 1. do 25. 3. (konec zimního letového řádu) budou i nadále provozovány a dochází pouze ke změně letového dne – na rozdíl od současného letového řádu, kdy spoj létá v úterý (a do konce roku 2014 pouze 1x za 14 dní), bude v uvedeném období linka do Jekatěrinburgu létat ve středu ve standardní týdenní frekvenci, s příletem do Karlových Varů ve 14.40 a odletem v 15.40.

V současné době je zpracovaná studie o budoucím vývoji letiště.[2] Do roku 2025 by se měla dráha prodloužit a rozšířit tak, aby letiště mohlo přijímat i velká dopravní letadla jako Airbus A310, Airbus A330, Boeing 767 nebo dokonce B747 (za určitých podmínek). Rozměry dráhy by měly být 2660 x 45 m. Měl by být vybudován nový velký terminál, parkoviště, a další infrastruktura potřebná k provozu letiště a dalších provozů.

Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments