Model BR 155.035 od firmy Roco jsme představily koncem ledna 2010: Novinka Roco, BR 155 DB AG (H0) model zasahuje i do další modelové řady, tedy BR 250. Model BR 250 od firmy Gützold byl provozován ve III. – IV. epoše, kdežto model 155 byl modernizován a je provozován doposud.
Foto v úvodu: vlevo Roco BR 155 – vpravo: Gützold BR 250
Model BR 250 najdete u nás také: Šestikolák 250 237-5 firmy Gützold. Odlišnost modelů Roco a Gützold je minimální a tudíž tedy ne náhodná. Protože obě firmy jsou zastřešeny pod jedním konsorciem, v poslední době se firma Gützold z Lipska snaží z této neoficiální spolupráce částečně vymanit.
Ale zpět k modelu BR 155. V polovině roku, resp. ke konci roku 2010, představilo Roco modifikovanou verzi BR 155 pro V. resp. VI. epochu provozovanou u Deutsche Bahn (DB). Bylo na čase, protože v roce 2010 dochází k masivnímu vyřazování této generace lokomotiv zcela z provozu což je velká škoda! Více o tomto modelu v souvisejícím článku: Novinka Roco, BR 155 DB AG (H0)
Dnes máme pro Vás připraveno několik náhledových fotografií této nádherné lokomotivy, která byla vyrobena a provozována ve východní části rozděleného Německa v době komunistické sféry. Při sjednocení obou států, přešla kompletně celá flotila této lokomotivy pod DB. Deutsche Bahn přavážnou část lokomotiv modernizovalo a kompletně přeřadilo na vozbu nákladních vlaků…
Imititace ovládacího panelu v kabině strojvedoucího budí dosti rozpačité dojmy! Ale, z takové blízkosti do modelu nekoukáme každý den.
Figurka strojvedoucího nesmí chybět.
Fotografie pro případné záhlaví Magazínu. Místo: Děčín hlavní nádraží, modul D2, směr DBnetz…