Druhé, a zároveň i poslední pokračování foto-reportu ze stanice Stará Boleslav, která bude realizována pro modulové kolejiště, se zaměří na opačné zhlaví stanice. Soubor fotografií by již dávno vyšel současně i v předchozím článku o této stanici, jenže v době fotografování probíhala na tomto jmenovaném zhlaví výluka, která započala v den fotografování!
Popisky fotografií naleznete u každého obrázku zvlášť při rozkliknutí
![Veškeré dopravně-provozní náležitosti jsou popsané v předchozím článku (viz. související články zde na konci) proto dnes doplním pouze fotografie vlastním komentářem.](images/stories/content/22-20101114182158.jpg)
![Levá - dříve odjezdová kolej směr Mělník, anglický kříž byl snesen a obě koleje zaůstěny do vlečky Motorletu v úvrati. Dopravní kolej, která je současně na opačném zhlaví pro odjezd, je v tomto směru osazena pouze návěstidlem pro zákaz/povolení posunu. Vedlejší manipulační kolej (pod zídkou) je vybavena jen výkolejkou.](images/stories/content/23-20101114182158.jpg)
![Pomocné stavědlo obsluhy a nezbytný telefon do dopravny v rámci stanice a taktéž do dirigující stanice Lysá nad Labem. Vlečka Motorletu jde do úvrati a mírného stoupání](images/stories/content/24-20101114182158.jpg)
![Ještě jednou - počátek vlečky do Motorletu. Za pozornost stojí především ne tolik častá sjízdnost, ale olejové skvrny](images/stories/content/25-20101114182158.jpg)
![](images/stories/content/26-20101114182158.jpg)
![Pohled od vlečky do stanice přímo a vlevo na manipulační kolej](images/stories/content/27-20101114182158.jpg)
![Borovice pomalu ale jistě začínají prorůstat úvrať vlečky](images/stories/content/28-20101114182158.jpg)
![Vexle na vlečce je chráněna moto-výkolejkou která brání případném nežádoucímu vjezdu do zhlaví](images/stories/content/29-20101114182158.jpg)
![Výkolejka Motorletu](images/stories/content/30-20101114182158.jpg)
![Pohled od stanice směrem Dřísy a Všetaty](images/stories/content/31-20101114182158.jpg)
![](images/stories/content/32-20101114182158.jpg)
![](images/stories/content/33-20101114182158.jpg)
![](images/stories/content/34-20101114182158.jpg)
![](images/stories/content/36-20101114182158.jpg)
![](images/stories/content/37-20101114182158.jpg)
![Místo výhybkářského domku](images/stories/content/38-20101114182158.jpg)
![Vlevo jsou patrny ještě pozůstatky drátovodů - dnes již zcela vybavené elektromotory](images/stories/content/39-20101114182158.jpg)
![Žlábek drátovodů zasypán zeminou](images/stories/content/40-20101114182158.jpg)
![Druhá manipulační kolej v této stanici - využívá se pouze pro vykládku vozů ze severočeské uhelné pánve. Sledování posunu je v této stanici celkem zajímavou záležitostí. Dnes již nedochází k předávce obsluhy z Lysé nad Labem, jako tomu bylo dříve - ale veškerý posun je komandován přes radiostanice s převaděčem v Otradovicích](images/stories/content/41-20101114182158.jpg)
![Moto-výkolejka, pomocné stavědlo závislosti a nutný telefon !](images/stories/content/42-20101114182158.jpg)
Na poměrně odloučenou stanici od civilizace, je zachováno veškeré zařízení v původním stavu, jinde si v opačném případě nedokážu představit jeho poškození v dosahu lidí a nenechavců. U vlečky do Motorletu se nachází pouze hájovna a jeden rodinný domek, přes koleje přechází jen hrstka zaměstnanců na vlak. Proto je toto zařízení ve funkčním a nepoškozeném stavu.
Kam dál: