MARSANI MEZI NÁMI | Vizuální kampaň Českých drah, kterou chtěl dopravce poukazovat přes mimozemské postavičky na neukázněné cestující, zatím ve vizuálním pojetí moc nefunguje. Ačkoliv dopravce sérii postaviček znázorňující určitá specifika, jako Marsana s hlasitou hudbou, slečnu co zabírá více sedadel pro sebe, případně Marsana co není ochoten uvolnit místo pro kočárek.

 VIZUÁLNÍ KAMPAŇ ČESKÝCH DRAH

Vizuální kampaň odstartovala v létě. České dráhy se tak snaží přímo působit na takové cestující, kteří mohou v mnoha ohledech obtěžovat svým jednáním a chováním okolí ostatním cestujícím. Dopravce řadu postaviček tzv. Marsanů, nechal instalovat do reklamních rámečků do desítek svých vlaků, ačkoliv je pro vyhodnocení celé kampaně ze strany Českých drah ještě brzy, na korporátních sociálních sítích je o vizuální kampaň zájem velmi malý.

Skoro každý sám sobě Marsanem {qrcodegenerator}http://magazin.magzine.cz/index.php/magaziny/firmy/1822-vizualni-kampan-ceskych-drah-seznamte-se-s-marsany-neni-tak-ucinna-jak-dopravce-planoval{/qrcodegenerator}

Kolik celý projekt národního dopravce České dráhy stál peněz, odmítl mluvčí drah Radek Joklík odpovědět a údajně nemá k dispozici konkrétní podklady. Dle ceníkových přehledů reklamních agentur, stojí vyhotovený kompletního internetového portálu s animovanými prvky několik desítek až stovek tisíc korun. Zda se skutečně celá vizuální kampaň dopravci vyplatí, bude zveřejněno v prvním čtvrtletí příštího roku, kdy dopravce sám zveřejní výsledny audit.

České dráhy se tak snaží částečně „školit“ své cestující k pořádku a slušnému chování ve vlacích. Celkem osm různých postaviček znázorňuje různé charakteristiky se kterými se tisíce cestujících s pravidelností mohou ve vlacích národního dopravce setkávat. NIcméně je vše pouze a jen o lidech..

 {snippet 120}

Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments