Výrobce modelů firma MTB nabízí model bardotky v celkovém “surovém” stavu jako polotovar. Což je stále lepší varianta, než uspěchaný kompletní model včetně lakování. Modelář si tak může realizovat model dle vlastních požadavků. Než firma Roco uvede oficiální model “své Bardotky”, nabízí se tedy možnost vlastní koncepce.

Stavebnice je již v prodeji, a to s cenovou hladinou 3.610,- Kč což za kvalitní pojezd, a skutečně čistý odlitek není mnoho! Firma MTB montuje do svého modelu periferii pro připojení dekodérů Plux-22, tedy 22pin konektivitu. Stavebnice dekodér ovšem neobsahuje. Co ale obsahuje, jsou kompletní plastové a kovové díly – madla, nárazníky (neodpružené), kryty ventilace, okenice, imitace světel ap.

{qrcodegenerator}http://magazin.magzine.cz/index.php/modely/lokomotivy/991-mtb-nabidne-model-t478-bardotka-jako-stavebnici{/qrcodegenerator}Pro instalaci osvětlení používejte micro SMD s vhodně zvoleným odporem. Jelikož máme stavebnici někde v poště a dorazí po víkendu, podrobnější analízu si zpracujeme v následujících několika dnech. Pokud chcete instalovat na model odpružené nárazníky (používá je např. BRAWA), dotazujte se v komentářích nebo e-mailem. Několik jich tu ještě z dřívejších realizací “přezbrojení” modelů máme.

Na model T478 se tedy podíváme podrobně až jej budeme mít na stole. Jelikož je škálovitost tohoto modelu v předlohách tak enormní, bude výběr spadat na některá nižší čísla z působnosti DKV Praha Vršovice a jeho pobočných dep, zejména pak působnost “kozatých” v Kralupech nad Vltavou v letech 2004 až 2010 pro V. resp. VI. provozní epochu!

MTB nabízí v současné době polomáčenou a celočervenou verzi T478, v dohlednu neuvažuje o rozšíření variant. Proto uvolnil do prodeje i stavebnici. Jak se s tímto faktem popere Roco, bude jistě ještě zajímavé pozorovat…

Výběr konceptu budeme u tohoto modelu volit stejně, jako u modelu 130.0 viz. článek: Model řady 130.0 aneb konec odlitků v Čechách?

Model byl zakoupen u firmy http://www.pojezdy.eu | foto: pojezdy.eu

991-

Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments