Státní firma SŽDC (Správa železniční dopravní cesty), rozjíždí kampaně na nábor nových zaměstnanců na sociálních sítích, na síti Facebook sklidila ostrou kritiku od stávajících zaměstnanců, ale také od náhodných komentujících.
Podle vyjádření samotné firmy SŽDC, jde o zcela první inzerát šířený touto formou. Komunikace se nejspíš moc nezdařila, a samotné reakce na komentáře také ne. Prakticky se stala nepřehlednou, a moderování otázek a kritiky nejspíš marketeři vzdali.
Jsi mladý/á, pracovitý/á, komunikativní a časově flexibilní? Zajímá Tě marketing a svět železnice? Jsi třeba i jen krátce po škole a chceš zažít něco hodně zajímavého? Pak to zkus mezi námi! Do oddělení marketingu hledáme novou posilu na juniorskou pozici vhodnou i pro absolventy s kratší praxí.
Firmě se nedaří dlouhodobě dohodnout se zaměstnanci navyšování mezd, to ale pro kancelářské profese neplatí, stěžuje si např. Michal Kovář. Jako zaměstnanec SŽDC musíte mít atestace, musíte být zároveň trochu odborníkem na IT, záměčník nebo elektrikář.
Falešné faktury a logo za dva miliony. SŽDC umí i dnes překvapit
Mnoho tratí je s údržbou značně podfinancovaných. Investují se miliardy korun daňových poplatníků, aby se traťová rychlost zvýšila o směšných 20 až 30 kilometrů v hodině. Tam, kde na západ od nás lokální tratě mají rychlost kolem 120km v hodině, u nás miliardy létají komínem za neuvěřitelné zbytečnosti, píše další komentující Ivo Ševčík.
Manipulování s veřejnými zakázkami a úplatky. Žaloba míří na několik lidí v SŽDC
Hospodaření SŽDC je naprosto katastrofální. Když se zadávají studie na proveditelnost stavby VRT (Vysokorychlostní tratě), dostávají je firmy, které s takovou problematikou nemají vůbec žádné zkušenosti, případně vypracují naprostý nesmysl, píše Martin Charvát.
Zdá se, že první počin se tzv. headhunterům ze státem ovladané firmy SŽDC opravdu nepovedl, ačkoliv firma ujistila že v tom v budoucu hodlá pokračovat. Špatnou pověst firmy, přes kterou protečou ročně desítky miliard na obnovu a údržbu železniční infrastruktury, nezachrání ani sebelepší marketingový stratég.
Dřela jako kůň. Kleslová mimo ČD pracovala i pro SŽDC, kde nemohou dohledat faktury
Desítky proplacených milionů na fiktivní účty, další miliony za nové logo a korporátní komunikaci v anglickém jazyce, to je jen zlomek toho co SŽDC za poslední pětiletku stihla. Ostatně, je toho více.